uppdatering

Ber om ursäkt för min långa frånvaro! Jag kan se att många varit inne och tittat till bloggen men jag har inte uppdaterat något- på väldigt länge. Antar att sommaren har en tendens att göra människor mera frånvarande än i normala fall med semestrar och allt som hör till. Jag tänkte att jag skulle uppdatera er lite om allt som hänt. 

Lucas har fyllt ett år och hunnit bli så stor över sommaren! De första orden ör sagda (mamma, pappa, kaka och pippi), de första stegen är tagna och inskolningen på dagis är i full gång! Han verkar trivas otroligt bra både i vårt nya hus och på dagis vilket glädjer mig enormt. Finns inget viktigare än hans lycka. 

Jag har börjat studera textdesign, jag lyckades komma in! Det är otroligt roligt och jag har min första föreläsning på måndag. Längtar efter kursintroduktionen till ämnet textdesign. Tror att jag har tre roliga år framför mig och att ämnet kommer passa mig perfekt. Det verkar också som att mina klasskamrater är ett gäng härliga människor. Hoppas jag lyckas komma in i gruppen trots att jag missar mycket av rookieperioden. 

Jag hat börjat fotografera allt mer och det kommer jag ha nytta av inom utbildningen också. Måste försöka lära mig Photoshop också, det verkar som en stor utmaning eftersom det är så komplicerat innan man lärt sig. Kommer bomba bloggen med bilder under en tid, men jag antar att det är okej, det är ju faktiskt en fotoblogg. Jag känner att jag skriver lite halvkasst just nu och jag ska villigt erkänna att jag är supertrött. Jag har dessutom hiskeligt ont i halsen, det känns som jag sväljer rakblad. Skärpning till nästa uppdatering! 

Här kommer ett gäng bilder på lite av varje. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

isabellehakanssonfoto.blogg.se

Här kan ni se bilder ur min vardag och läsa om vad jag gör på dagarna.

RSS 2.0