Dags för dagis!

I höst är det dags för dagis, eller förskola som det kallas nu gör tiden. Lulle fick plats på blåklockans förskola på avdelning Nasse och idag var vi där och hälsade på. Det var väldigt kul att se vart han ska gå och jag tyckte personalen verkade bra. Insidan av lokalerna var inte i toppskick men kommunen vill inte spendera pengar på förskolor och annat som är viktigt. Det är lite viktigare med fontäner, hundpooler mitt på torget och enorma vattendroppar som ändå kommer förstöras... Mycket tråkigt. Tycker, som många andra, att pengarna borde läggas på barnen och de äldre istället. Men man ska väl inte drömma om ett perfekt samhälle? Slöseri på tid verkar det som. 

Men nu ska jag inte vara så negativ! Vann ju faktiskt 30:- på triss idag! ;) har också börjat tillverka napphållare. Är ganska nöjd med resultatet faktiskt! Funderar på att börja göra armband med olika ord :) tror det kan bli kul! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

isabellehakanssonfoto.blogg.se

Här kan ni se bilder ur min vardag och läsa om vad jag gör på dagarna.

RSS 2.0