aktiv dag

Idag har varit en aktiv dag med många bollar i luften. Först kom lucas kompis och hennes mamma (min goda väninna) över på frukost. Det var supermysigt och barnen åt smörgås med smör. Sedan gick vi och handlade på Willys och sedan bar det av till lekparken. Båda barnen var kinkiga och gnälliga under nästan hela tiden vi var ute. Tror det var en kombination av tänder och trötthet, alltså inte det roligaste att handskas med. I lekparken mötte vi även upp en annan mamma med hennes son. Vi är de tre mammorna och barnen är bästisar. Supermysigt! 

Vi hade visning på lägenheten idag också vilket gick bra. Paret som var här verkade intresserade men vi vill ju gärna bli av med lägenheten till 1/7 och det paret kunde inte ta den förrän 1/8.. Känns surt om vi åker på dubbelhyra och måste betala för ingenting. 

Lucas var supergrinig på kvällen och ville inte sova. Han har precis somnat och jag är rädd att han vaknar snart igen. Min huvudverk är jobbig just nu... 

Här är lite bilder som jag lekt med idag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

isabellehakanssonfoto.blogg.se

Här kan ni se bilder ur min vardag och läsa om vad jag gör på dagarna.

RSS 2.0