visning

Idag har jag stressat mer än någon människa borde. Jag har städat från golv till tak och fixat och donat eftersom vi hade vår första visning på lägenheten idag. Tycker det känns märkligt att främmande människor ska komma in i ens hem, ens revir och snoka. Vet att de förmodligen inte snokar men ändå. Visningen gick iallafall bra. Trevligt par i medelåldern. Är mån om grannarna och att det blir bra för dem när vi flyttar. Vill inte att det ska bli massa fester och oväsen som stör de befintliga grannarna. Paret verkar lugna och ordentliga så fet kändes bra. Dessutom var de väldigt trevliga! Vi får se om de får den eller om den går till någon annan. 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

isabellehakanssonfoto.blogg.se

Här kan ni se bilder ur min vardag och läsa om vad jag gör på dagarna.

RSS 2.0