Alla dricker vatten

I helgen som var åkte jag och Lucas iväg och fotade en kompis som fiskade. Det är så mysigt att komma ut ibland, även om det är lite mulet och kallt. Den friska luften gjorde oss båda gott tror jag. Sitter man inne en hel dag så är det lätt att man blir grinig och slö. Bilderna, tagna med min Nikon D3100, blev ganska bra men tyvärr var det lite dåligt ljus. Jag kommer bara lägga upp några av bilderna idag, så får vi se om det kommer fler imorgon! Som vanligt får ni gärna kommentera mina inlägg, ge tips eller rata mig totalt! (helst inte det sistnämnda ;)) 

Godnatt alla fans! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

isabellehakanssonfoto.blogg.se

Här kan ni se bilder ur min vardag och läsa om vad jag gör på dagarna.

RSS 2.0