Fotobrist

De senaste dagarna har varit hektiska vilket resulterat i att jag inte tagit så mycket bilder. Vi har haft mängder att läsa i skolan och jag känner redan att jag ligger efter. Kanske tog jag mig vatten över huvudet som trodde att jag skulle klara av att studera med en bebis? Hoppas inte det, är så taggad på att klara detta ju! 

Ikväll serverade jag renskavsgryta till familjen vilket gjorde succé! Kanske mest hos Lulle som nästan slickade rent tallriken.. (glad mamma)! 

Hur som haver, nu tänkte jag lägga mig. Har drömt så mycket underligt på sista tiden, undrar vad som händer inatt eller vem som besöker min drömvärld. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

isabellehakanssonfoto.blogg.se

Här kan ni se bilder ur min vardag och läsa om vad jag gör på dagarna.

RSS 2.0