kris på något vis

På senaste tiden har jag nog varit ganska introvert, en av många anledningar att jag inte bloggat så mycket. En stark känsla av att jag blir missförstådd har infunnit sig som en oinbjuden gäst. Kanske en form av kris? Jag vet inte. Vissa saker har hänt och jag ifrågasätter mig själv. Vad leder allt detta till? Vad är målet med allt? Vad tjänar allt till om folk i ens omgivning ändå inte ser vad man gör? Hur vet man vad som är rätt? Det är inte det att jag är helt missnöjd med allt i mitt liv men några saker har fått mig att fundera. Vet att det är några som läser min blogg som säkert blir nyfikna eller fundersamma och om så är fallet så får ni gärna fråga. I kommentarer eller på annat vis om ni känner mig. En sak kan jag med största säkerhet säga. Jag avskyr lösa spekulationer som gör att man tillslut blir missförstådd. Valda sanningar är inte faktiska sanningar. 

Kanske en utmanande bild för vissa men jag tycker att den är varm. Synd att den är tagen med mobilen för den hade blivit bättre med kameran. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

isabellehakanssonfoto.blogg.se

Här kan ni se bilder ur min vardag och läsa om vad jag gör på dagarna.

RSS 2.0