Sjukstuga och höstprassel

Idag vaknade både jag och Lulle med snoriga, rinnande näsor, tårfyllda ögon och tjocka öron. Jag har åkt på bihåleinflammation, vilket resulterat i nästintill outhärdlig smärta. Imorgon ska jag få komma till vårdcentralen och förhoppningsvis kan de skriva ut något som hjälper. Lucas har inte haft det lättare. Han har varit så täppt i näsan att han haft svårt att andas, vilket också drabbat hans sömn. Önskar att jag kunde vara extra förkyld så att han slipper sin täppt näsa.. Varken han eller jag har fått sova speciellt mycket senaste dygnet och något säger mig att det inte blir mera sömn inatt. 

Jag var på föreläsning med Lotten Bergman idag. Hon är verkligen en fantastisk kvinna, någon jag lätt kan se som en förebild. Förutom att hon är fantastiskt rolig så är hon verkligen duktig på det hon gör. Olyckligt nog var jag tvungen att gå efter hälften av föreläsningen eftersom Lucas var för sjuk för att vara kvar på dagis. Jag kommer ta till mig hennes tips och råd, då kanske jag också kan bli en enastående skribent en vacker dag.

Jag och Lucas tog en kvällspromenad för att få lite frisk luft. Här är en bild som visar hur hösten sakta smyger sig på. Jag kommer sakna sommaren så ofantligt mycket och jag längtar redan till nästa sommar...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

isabellehakanssonfoto.blogg.se

Här kan ni se bilder ur min vardag och läsa om vad jag gör på dagarna.

RSS 2.0